Álldogált már a megállóban, miközben a villamosra várt? Vagy a kocsiból nézte, ahogy mások várakoznak? Mindkét esetben feltűnhetett még valami, a megálló falán lévő modern hirdetés. Ez a Citylight – a városképbe illeszkedő reklám!
A Citylight olyan hirdetési felület, mely forgalmas helyeken, tömegközlekedési megállókban, bevásárlóközpontokban helyeznek el. A kihelyezett hirdetést csak egyszer kell kifizetnie, mégis éjjel-nappal új vásárlókat küld majd a vállalkozásának!
Miért válassza Citylight formát?
Négy érvünk is van, miért hatékony a Citylight plakát:
- A Citylight plakát méret 118×175 cm, így kellően nagy ahhoz, hogy mind a gyalogosok, mind az úton araszoló autósok figyelmét magára vonja.
- Modern mérete és megjelenése szervesen illeszkedik a városképbe, így nem lesz tolakodó és zavaró a reklám. Ráadásul a nagysága miatt alkalmas részletesebb hirdetések, vagy promóciók átadására is.
- Tökéletes olyan kampány felépítésére, amelynek a célközönsége egy meghatározott útvonalon közlekedik (főbb tömegközlekedési útvonalak, stb.)
- A Citylight plakát háttérvilágítást is kap, így még jobban magára vonja az emberek figyelmét.
Citylight kampányok
A Citylight plakát számos kampánytípusnál alkalmazható, kérje reklám ügynökségünk segítségét a megfelelő hirdetéstípus kiválasztásához! Általánosságban azonban igaz, hogy a Citylight hirdetés ideális az alábbi típusú megjelenésekhez:
- a hirdetés közelében lévő üzletek ajánlatainak megjelenítése
- aktuális rendezvények, fesztiválok meghirdetése
- új termékek promótálása
Citylight bérlés
Médiaügynökségünk széles körű tapasztalattal rendelkezik a Citylight kampányok lebonyolítása terén. Mi képesek vagyunk levenni az Ön válláról a tervezés feladatát és a részletek kidolgozását, így Ön továbbra is saját üzletmenetére koncentrálhat!
A 118×175 cm-es Citylight méret már havi20000 forinttól elérhető, így a 2 négyzetméternél nagyobb felület igazán versenyképes alternatíva akár az óriásplakátok áraival is!
Mesterfogások
Mint minden hirdetési formának, a Citylight reklámnak is megvannak a maga mesterfogásai, mellyel a kampány még hatékonyabb lehet.
Érdemes több posztert is kihelyezni egy meghatározott útvonalon, mert a reklám ismétlődése növeli a kampány hatékonyságát. Egymásra épülő reklámoknál a már megismert céges arculat ismerős lesz az emberek számára a korábbi elemek miatt, így a további egységek még jobban teljesíthetnek!
A Citylight hirdetési helyek a megállókban és egyéb olyan helyeken kerültek kialakításra, ahol az emberek várakoznak. Emiatt akár olyan apróbb szövegek, vagy részletesebb hirdetések is megjeleníthetőek ebben a formában, melyek más felületeken már olvashatatlanok lennének, vagy nem lenne idő az elolvasásukra. A modern hirdetési forma miatt kreatív kampány megoldások is könnyen felhasználhatóak, például QR kód, bluetooth jeladó, mozgásérzékelő, stb.
Mondja el terveit médiaügynökségünknek, s mi letesszük a kész megoldást az Ön asztalára! Vegye fel velünk a kapcsolatot még ma, és kapjon még több eredményt pénzéért már holnap!